خدمات

دیا چجوری کار میکنه؟

راهنما

گام صفر، داشتن یه وبسایته!

خدمات

طراحی وبسایت

این روزا دنیای وب و دیجیتال اینقدر پیشرفت داشته که شاید نیازی به دلیل آوردن برای کسب و کارها نباشه، که بیا سایت بزن!

 

بیا اینم دلیل:

 

1- وبسایت یعنی یه کسب و کار تو حوزه خودش جدیه. یه خیاطی که داره از طریق سایتش به مشتریاش نوبت میده از یه خیاط دیگه با همون اندازه مهارت، چقدر جلوتره به نظرتون؟! حتی اگر فرض کنیم این نوبت دهی آنلاین کارش رو راحت نکرده (که کرده)، باز هم نمود و وجهه سایت داشتن، اون خیاط رو تو ذهن شما متمایز میکنه.

 

2- وبسایت یعنی داده و اطلاعات! با داشتن وبسایت کلی داده در مورد مشتریا و مخاطبامون به دست میاریم. از همه این داده ها برای استخراج مدل رفتار مشتری استفاده میکنیم و بعد با توجه به همین مدل رفتار، کمپین طراحی میکنیم و محصول یا خدمت رو بهتر ارائه میکنیم. کجا کمپین میکنیم؟! بازم رو همون وبسایت.

 

3- بخش زیادی از مخاطبای هر کسب و کاری آفلاین بودن رو نمیپسندن. چرا باید چشم بست روی این همه پتانسیلی که از طریق دنیای وب در دسترسه. از شما چه پنهون خودِ بنده (نویسنده این متن) چند روز پیش یه مهر میخواستم سفارش بدم. کسایی که مهر ساختن تا حالا میدونن که جزئیاتی مثل مجوز، طراحی و اندازه و... داره که شما رو سوق میده بری دمِ مغازه یه بنده خدایی و همونجا سنگاتو باهاش وا بکنی. ولی امان از...

من چیکار کردم؟ گفتم بذار یه سرچی بکنم شاید یه سایتی پیدا شد همه اینارو آنلاین انجام بده. همونطور که حدس میزنید پیدا هم شد، چرا نشه. «مهرینو» وبسایتی بود که همه موارد رو آنلاین حل میکرد برات و شد انتخاب من (الانم که اینجا دارم به شما تبلیغش رو میکنم!).

 

4- بازگشت سرمایه داره. مطمئن باشین سرمایه ای که صرف ساختن یه وبسایت میشه، چند برابر بیشتر برخواهد گشت. اینو ما نمیگیم، کل دنیا میگن. باور ندارین برین بپرسین...

 

5- وبسایت شاید تو شروع کار موازی بقیه کاراتون پیش بره یا گاهی نیم نگاهی بهش داشته باشین، اما بعد از یه مدت میشه مغز تپنده کسب و کار شما! چون هر ایده ای که به فکرتون برسه تو وبسایت ها قابلیت اجرا دارن. اصلاً اینجوری بگم که وقتی با قابلیت های یه وبسایت آشنا میشین، ایده های خاص به ذهنتون میرسه. چون تجربه شما تو اون شغل بهتون تلنگر میزنه که این کارو بکن، اون کارو بکن...

 

6- فروشگاه، سیستم نوبتدهی، نمایش خدمات، جمع آوری اطلاعات، ارتباط دو طرفه، پشتیبانی منظم، و کلی قابلیت دیگه، مواردی هستن که بالاخره روزی گذرتون بهش میخوره.

 

7- اگه قانع نشدین که یه وبسایت بزنین، راستش بازم دلیل هست برای راضی کردنتون، ولی بذار همینجا ختمش کنیم. بهتره با ما تماس بگیرین و مفصل با هم دیگه گپ بزنیم در موردش. نگران نباشین تهش قرار نیست تصمیمی برخلاف میلتون تحمیل بشه. حتی نمیگیم سفارش سایت رو به دیا بدین. تهش اینه شرکتای رفیقامونو معرفی کنیم بهتون، بعد بریم درصدمونو از اونا بگیریم:) (والا به خدا... الکی که نیست)

حله! دلیل میخواد؟!

هزینه ها چجوریه؟

چند تا نمونه از طراحی های دیا

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

نمونه های

طراحی سایت

خدمات

عکاسی

محصول/خدمت هر کسب و کاری نیاز داره به ارائه خوب! عکس یا همون تصویرِ محصول، اولیه ترین راهِ ارائه س. یه عکس خوب لزوماً یه عکس با نور خوب و ادیت خوب نیست.

نگاه متفاوت و مبتنی بر هنر این قضیه رو خیلی مؤثر میکنه. «دیا» رو این موضوع حساب ویژه ای باز کرده؛ چون اکثر اعضای تیم، از عکاسی کار خودشونو شروع کردن و علاقه دیرینه به این موضوع باعث شده، خلاقانه تر بهش بپردازن.

اگه میخواین عکس های باکیفیت از محصولاتتون بگیرین، سراغِ دیا نیاین. ولی اگه عکس های باکیفیت+خلاق میخواین، دیا همون دوستیه که دنبالشین! اینجا ما با برندها دوست میشیم و از دل این دوستی عکسایی ساده، خودمونی و جذاب میگیریم.

حله! بیشتر بگو

تصمیم خودمو گرفتم

چند تا نمونه از عکاسی های دیا

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

نمونه های

عکاسی

انجام شده توسط دیا

خدمات

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی از اون مواردیه که به دلیل تجهیز و طراحی صحنه، به کارگیری بازیگر یا بازیگران، طراحی لباس، هماهنگی و... گرون تموم میشه. همینم باعث شده فقط برای موارد خاص و خیلی مهم تیزر ساخته بشه. حتی تو شرکت های بزرگ!

اما اگه ایده ها به جای زرق و برق ظاهری روی خلاقیت متمرکز بشن، خروجی های به صرفه اما دوست داشتنی سروکله شون پیدا میشه. اینجوری به دفعات بیشتر و با خیال راحت تر میتونین تیزر بسازین و حرفتون رو بزنین...

حرفتون چیه؟!

حله! بیشتر بگو

تصمیم خودمو گرفتم

چند تا نمونه از تیزرـهای دیا

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

نمونه های

تیزر تبلیغاتی

انجام شده توسط دیا

خدمات

تولید محتوا

اینستاگرام، آپارات، یوتیوب یا... پادکست، مصاحبه، آموزش تصویری یا...

کجا و چجوری میخوای محتوا رو به مخاطبت منتقل کنی؟! ما جواب این سوال رو نمیدونیم، ولی کمکت میکنیم جوابش رو پیدا کنی. چون جواب این سوال برای هر مدل کسب و کاری منحصر به فرده.

تو تمام مراحل تولید محتوا؛ از طراحی سناریو تا تصویربرداری و تدوین و انتشار، کنارت هستیم و کمکت میکنیم. ما تو «دیا» شعارمون اینه: محتوا پادشاهه. پس هر چی زودتر به فکر انتقال محتوا به مخاطبای کسب و کارت باش!

حله! بیشتر بگو

تصمیم خودمو گرفتم

چند تا نمونه از تولیدمحتواـهای دیا

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

نمونه های

تولید محتوا

انجام شده توسط دیا

خدمات

موشن گرافیک

دنیای جذاب خلق کردن، بدون حد و مرز! موشن گرافیک یکی از تَرتمیزترین راه های انتقال محتواس. کلی محتوا با ایده های مختلف میشه توی این بستر اجرا کرد؛ چون طبیعتاً محدودیت ها و سختی های حوزه تصویربرداری رو نداره.

این سالها طرفداراش خیلی بیشتر شدن، چون مخاطبا هم به این سبک محتوا علاقه بیشتری نشون دادن. اگه نمیدونی برای ایده ت تیزر تصویری بسازی یا موشن گرافیک تولید کنی، با بچه های «دیا» مشورت کن، ضرر نمیکنی!

حله! بیشتر بگو

تصمیم خودمو گرفتم

چند تا نمونه از موشن های دیا

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

نمونه های

موشن گرافیک

انجام شده توسط دیا

خدمات

تدوین

تدوین محتواهای ضبط شده، بخشی از ماجراس که ساده به نظر میاد درحالیکه کاملاً تخصصیه! مثلاً کلی نمونه محتواهای آموزشی سراغ داریم که در عین علم مدرسش، خیلی دیده نشده و بی تعارف خسته کنندس. اکثر مواقع پیاده کردن کلی پلاگین و ابزار روی تصویر، نه تنها جواب نمیده بلکه مخاطب رو از هدف اصلی دور میکنه.

اگه واقعاً نمیخواین روی این قضیه هزینه خاصی پرداخت کنید، لااقل آموزش ببینین و حرفه ای تر بشین تو این موضوع. (اگه با اینشات یا بقیه اپلیکیشن ها تدوین میکنی محتوات رو، دمتم گرم ولی دیگه وقت پوست اندازیه! اگه با پریمیر کار میکنی و فقط ابزارهاشو شناختی، فکر نکن تمومه همه چی. آموزش ببین و مطمئن باش بی انتهاس تدوین!)

خواندن کمتر دلیل میخواد؟!

تلفنی سنگامونو وا بِکنیم

برگشتن به لیست خدمات

درخواست مشاوره پیش از سفارش

چند گام ساده!

مراحل انجام سفارش

حالا وقتشه!

پس از ثبت سفارش مد نظرتان، مشاور پروژه با شما تماس خواهد گرفت
اختصاصی

ثبت سفارش